Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Administratie en Wijzigingen
- Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
Hoe u uw adresgegevens kunt aanpassen, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt in uw persoonlijke omgeving.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Als u de Evi App gebruikt of inlogt met een rekeningnummer, kunt u uw adresgegevens telefonisch aanpassen.
U kunt ons bereiken via het telefoonnummer (020) 354 45 45 op werkdagen van 9:00 tot 17:30 uur. Wij helpen u graag verder. U kunt uw adres ook per post wijzigen door het formulier Adreswijziging in te vullen. Als de rekening op twee namen staat, moeten beide rekeninghouders ondertekenen voor de wijziging.
Stuur het formulier naar:
Evi
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR
's-HertogenboschMijn Evi-app of inloggen met een e-mailadres
Als u de Mijn Evi-app gebruikt of inlogt met een e-mailadres, kunt u uw adresgegevens eenvoudig aanpassen via uw persoonlijke omgeving. Ga naar Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Adres
- Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?
Wijzig uw e-mailadres in uw persoonlijke omgeving, onder ‘Mijn gegevens’.
- Hoe pas ik mijn wachtwoord aan?
U kunt uw wachtwoord aanpassen in uw persoonlijke omgeving, onder 'Mijn gegevens'.
Wachtwoord vergeten?
Logt u in met een rekeningnummer, vraag dan hier uw nieuwe wachtwoord aan.
Logt u in met een e-mailadres, vraag dan hier uw nieuwe wachtwoord aan.
- Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?
Hoe u uw tegenrekening kunt wijzigen, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Als u de Evi App gebruikt of inlogt met een rekeningnummer, kunt u uw tegenrekening telefonisch wijzigen. Neem contact met ons op via (020) 354 45 45. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:30 uur en helpen u graag verder.U kunt uw tegenrekening ook per post wijzigen. Gebruik hiervoor het formulier Wijzigen Tegenrekening. Als de rekening op twee namen staat, moeten beide rekeninghouders tekenen voor de wijziging. We hebben ook een kopie van uw legitimatiebewijs nodig, die u als bijlage kunt meesturen. Stuur het formulier per post naar:
Evi
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR ’s-HertogenboschMijn Evi-app of inloggen met e-mailadres
Als u de Mijn Evi-app gebruikt of inlogt met een e-mailadres, kunt u uw tegenrekening eenvoudig wijzigen in Mijn Evi. Ga naar Mijn Gegevens, Instellingen wijzigen en klik op Tegenrekening.- Hoe verander ik mijn telefoonnummer?
Hoe u uw telefoonnummer kunt wijzigen, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt.
Mijn Evi-app of inloggen met e-mailadres
Als u de Mijn Evi-app gebruikt of inlogt met een e-mailadres, kunt u uw telefoonnummer eenvoudig zelf aanpassen in Mijn Evi. Ga naar Mijn Gegevens, kies Persoonsgegevens en klik op Telefoonnummer.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Als u de Evi App gebruikt of inlogt met een rekeningnummer, is het helaas nog niet mogelijk om uw telefoonnummer digitaal te wijzigen. In dat geval kunt u telefonisch contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. U kunt ons bereiken op telefoonnummer (020) 354 45 45, van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur
- Waar kan ik mijn jaaropgave vinden?
Hoe u uw jaaroverzicht kunt inzien, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Als u de Evi app gebruikt of inlogt met een rekeningnummer, kunt u uw jaaroverzicht terugvinden in Mijn Evi. Log in, klik op Archief en scroll naar Jaaropgave. In de Evi App gaat u naar Meer, kiest u Archief en scrollt u naar Jaaropgave.Mijn Evi-app of inloggen met e-mailadres
Als u de Mijn Evi- app gebruikt of inlogt met een e-mailadres, ga dan naar Mijn Gegevens, Documenten. Hier kunt u het gewenste jaaroverzicht downloaden. Selecteer bovenaan in het scherm het gewenste jaartal.Uw financieel jaaroverzicht ontvangt u uitsluitend digitaal.
U heeft tot zeven jaar na het opheffen van uw Evi rekening toegang tot uw persoonlijke omgeving.- Waar kan ik mijn transactieoverzicht downloaden?
Hoe u uw transactieoverzicht kunt inzien, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Als u de Evi app gebruikt of inlogt met een rekeningnummer, kunt u uw transactieoverzicht vinden en downloaden in Mijn Evi. Log in, klik op Archief en scroll naar Transactieoverzicht. In de Evi App gaat u naar Meer, kiest u Archief en scrollt u naar Transactieoverzicht.
Mijn Evi-app of inloggen met e-mailadres
Als u de Mijn Evi-app gebruikt of inlogt met een e-mailadres, kunt u uw transactieoverzicht vinden en downloaden in Mijn Evi. Log in en ga naar het menu aan de linkerzijde en kies onder Beleggen of Sparen voor Transactieoverzicht. Bovenaan de pagina kunt u vervolgens het Totaaloverzicht downloaden.
- Waar kan ik mijn overzicht van betaalde kosten terugvinden?
Hoe u uw betaalde kosten kunt terugvinden, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Logt u in met de Evi App of met een rekeningnummer, dan kunt u in het Archief van Mijn Evi scrollen naar 'Service Fee'. In de Evi App gaat u naar Meer, kiest u Archief en scrolt u naar Service Fee.
Mijn Evi-app of inloggen met een e-mailadres
In dat geval vindt u uw kostenoverzicht per rekening in uw persoonlijke omgeving. Ga naar 'Rekening', 'Documenten' en kies 'Kosten' om uw specificaties in te zien.
- Kan ik een rekeninghouder toevoegen of wijzigen?
Hoe u een rekeninghouder toevoegt, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt in uw persoonlijke omgeving.
Mijn Evi-app of inloggen met een e-mailadres
Als u de Mijn Evi-app gebruikt of inlogt met een e-mailadres, kunt u een rekeninghouder toevoegen door in te loggen in uw persoonlijke omgeving. Ga naar Mijn Gegevens, Instellingen wijzigen en klik op Rekeninghouders.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Als u de Evi App gebruikt of inlogt met een rekeningnummer, is het helaas nog niet mogelijk om een rekeninghouder toe te voegen.
- Kan ik meer tegenrekeningen opgeven?
Nee. U kunt maar één tegenrekening opgeven. Alle overschrijvingen lopen via deze rekening. De tenaamstelling van uw tegenrekening moet hetzelfde zijn als de tenaamstelling van uw Evi-rekening.
- Kan ik tussentijds mijn risicoprofiel aanpassen?
Ja. U kunt bij de Evi producten altijd het risicoprofiel aanpassen, dit kunt u doen via uw persoonlijke omgeving, behalve bij Evi Pensioen. Bij Evi Pensioen belegt u namelijk volgens het 'Life Cycle principe' waardoor u uw risicoprofiel niet kunt aanpassen.
- Hoe meld ik het overlijden van een klant van Evi?
U kunt een melding maken van overlijden door een e-mail te sturen naar info@evivanlanschot.nl. Graag ontvangen wij naast de overlijdensdatum en het Evi-rekeningnummer ook de contactgegevens van de persoon die wij mogen benaderen voor de afwikkeling van de nalatenschap. Dit betreft de naam, telefoonnummer en de relatie tot de overledene.
Na ontvangst van uw melding nemen wij contact met u op voor de verdere afwikkeling.
- Hoe kan ik mijn Evi rekening opheffen?
Hoe u uw Evi-rekening kunt opheffen, hangt af van de app die u gebruikt en de manier waarop u inlogt in uw persoonlijke omgeving.
Evi App of inloggen met een rekeningnummer
Als u de Evi App gebruikt of inlogt met een rekeningnummer, kunt u uw rekening opheffen door een e-mail te sturen naar info@evivanlanschot.nl. Vermeld in uw e-mail het verzoek om uw Evi-rekening op te heffen, samen met de volgende gegevens:
- Evi-rekeningnummer
- Tenaamstelling van de rekening
- NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats)
Na ontvangst van uw e-mail ontvangt u altijd een bevestiging van Evi van Lanschot.
Mijn Evi-app of inloggen met een e-mailadres
Als u de Mijn Evi-app gebruikt of inlogt met een e-mailadres, kunt u uw rekening eenvoudig online opheffen via uw persoonlijke omgeving. Selecteer de rekening die u wilt opheffen, ga naar Mijn Gegevens, Instellingen wijzigen en klik op Rekening opheffen.
Belangrijke informatie
- Het saldo van zowel het beleggingsgedeelte als het spaargedeelte van uw Evi-rekening moet € 0,- zijn voordat u de rekening kunt opheffen. Verkoop daarom eerst uw portefeuille en zorg ervoor dat het eventuele spaarsaldo is overgeboekt naar uw tegenrekening.
- Na de opheffing heeft u nog 7 jaar online toegang tot uw rekening, inclusief uw afschriften en overzichten.
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via een van onze telefoonnummers.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via een van onze e-mailadressen.