Service & Contact

Hoe kunnen we u helpen?

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.

Inloggen & Apps

Mijn Evi-app

Bij het inloggen ontvang ik geen sms met authenticatiecode of verificatiecode

Het kan tot 1 minuut duren voordat deze op uw telefoon wordt ontvangen. Duurt het langer dan 1 minuut? Vraag dan de sms-code opnieuw aan. Zorg ervoor dat u de laatst ontvangen sms-code gebruikt.

Controleer de volgende zaken als u de code niet ontvangt:

  • Heeft u voldoende bereik op uw telefoon?
  • Blokkeert uw telefoon sms-berichten van onbekende nummers? Wijzig in dat geval de instellingen.
  • Zet uw telefoon uit en weer aan; dit zorgt ervoor dat het toestel opnieuw verbinding maakt met het netwerk en lost vaak het probleem op.
  • Kijk op de website van uw telefoonaanbieder of er storingen zijn.
  • Controleer of uw sms-inbox vol is. Als deze vol is, kunnen nieuwe berichten niet worden afgeleverd.
  • Staat uw telefoon in vliegtuigstand? Zet deze uit.

Ontvangt u na het nemen van bovenstaande stappen nog steeds geen sms?

Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 0800-1971. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur

Hoe verander ik mijn pincode van de Mijn Evi-app?

U kunt in het menu van de app onder Mijn gegevens uw pincode aanpassen.

Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?

Open de app en klik op pincode vergeten, u kunt vervolgens uw Mijn Evi-app resetten waarna u een nieuwe pincode kunt instellen.

Ik krijg in de Mijn Evi-app de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn risicoprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?

Eén keer in de 5 jaar bent u verplicht om opnieuw de vragenlijst te doorlopen. Zo kunnen wij u opnieuw een risicoprofiel adviseren. U bepaalt zelf of u dit advies opvolgt of alsnog een andere keuze maakt.

Ik heb de Mijn Evi-app geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?

Hebt u zelf in de Google Play of App Store gezocht naar de Mijn Evi-app? Dan hebt u mogelijk een andere Evi-app geïnstalleerd, waarin u met rekeningnummer moet inloggen. Als dat het geval is, verwijder dan deze app en download de Mijn Evi-app met de omschrijving “Mijn Evi". In deze app logt u in met uw e-mailadres en uw wachtwoord waarna u een pincode kunt instellen. Heeft u het wachtwoord van uw persoonlijke omgeving veranderd? Dan moet u de app opnieuw registreren. Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 0800-1971. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Is de Mijn Evi-app hetzelfde als de Inlog-app?

Nee, de Mijn Evi-app vervangt per 12 november 2024 de huidige Inlog-app.

Kan ik de Mijn Evi-app ook op een tablet gebruiken?

Ja, de Mijn Evi-app is beschikbaar voor zowel smartphones als tablets.

Ik krijg in de Inlog-app de melding dat ik de Inlog-app moet verwijderen en de nieuwe Mijn Evi-app moet downloaden, klopt dit?

Dit klopt, de Inlog-app is per 12 november niet meer te gebruiken. De Inlog-app is vervangen door de Mijn Evi-app. U kunt de Inlog-app verwijderen en de Mijn Evi-app downloaden in Google Play. Volg vervolgens de stappen in de Mijn Evi-app om deze te activeren.

Ik krijg in de Inlog-app de melding dat ik de Inlog-app moet updaten voordat ik deze kan gebruiken, klopt dit?

Dit klopt, de Inlog-app is per 12 november 2024 niet meer te gebruiken. De Inlog-app is vervangen door de Mijn Evi-app. De Inlog-app wordt automatisch vervangen door de Mijn Evi-app wanneer u de Inlog-app update in de App Store. Volg vervolgens de stappen in de Mijn Evi-app om de deze te activeren.

Hoe registreer ik de Mijn Evi-app op mijn telefoon?

Bent u net klant geworden en wilt de app installeren?

Registreer de app zo

  1. Download de Mijn Evi-app op uw telefoon via de Google Play of App Store.
  2. Open de Mijn Evi-app en activeer deze met uw e-mailadres en wachtwoord of met de QR-code.
  3. U krijgt via een sms een verificatiecode toegestuurd. Voer deze code in de app in.
  4. Kies een 5-cijferige pincode waarmee u voortaan kunt inloggen. De installatie is afgerond. U kunt vanaf nu de Mijn Evi-app gebruiken.

Evi App

Bij het inloggen ontvang ik geen sms met authenticatiecode of verificatiecode

Het kan tot 1 minuut duren voordat deze op uw telefoon wordt ontvangen. Duurt het langer dan 1 minuut? Vraag dan de sms-code opnieuw aan. Zorg ervoor dat u de laatst ontvangen sms-code gebruikt.

Controleer de volgende zaken als u de code niet ontvangt:

  • Heeft u voldoende bereik op uw telefoon?
  • Blokkeert uw telefoon sms-berichten van onbekende nummers? Wijzig in dat geval de instellingen.
  • Zet uw telefoon uit en weer aan; dit zorgt ervoor dat het toestel opnieuw verbinding maakt met het netwerk en lost vaak het probleem op.
  • Kijk op de website van uw telefoonaanbieder of er storingen zijn.
  • Controleer of uw sms-inbox vol is. Als deze vol is, kunnen nieuwe berichten niet worden afgeleverd.
  • Staat uw telefoon in vliegtuigstand? Zet deze uit.

Ontvangt u na het nemen van bovenstaande stappen nog steeds geen sms? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 020-354 45 45 op werkdagen van 8.30 tot 21.00 uur.

De Evi App voor tablet werkt niet (goed), wat moet ik doen?

De Evi app voor de tablet gaat vervallen, deze wordt daardoor niet meere geüpdatet en kan daardoor niet (goed) meer werken.

Hoe verander ik mijn pincode van de Evi App?

U kunt in het menu van de app onder Instellingen uw pincode aanpassen.

Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?

Open de app en klik op pincode vergeten, u kunt vervolgens uw Evi app resetten waarna u een nieuwe pincode kunt instellen.

Ik krijg in de Evi App de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn risicoprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?

Eén keer in de 5 jaar bent u verplicht om opnieuw de vragenlijst te doorlopen. Zo kunnen wij u opnieuw een risicoprofiel adviseren. U bepaalt zelf of u dit advies opvolgt of alsnog een andere keuze maakt.

Inloggen op de Evi App lukt niet, wat nu?

Als u problemen heeft met inloggen in de app, kan dit meerdere redenen hebben.

Controleer in de App Store of Google Play of u de app kunt updaten naar de laatste versie.

Heeft u het wachtwoord van Mijn Evi veranderd? Dan moet u de app opnieuw registreren. Het kan zijn dat u de verplichte jaarlijkse profielcheck moet doen, waarbij u controleert of uw beleggingsdoelen zijn veranderd. Deze check kan alleen via de website. Log op een computer in via Mijn Evi en controleer uw risicoprofiel en uw beleggingsdoelstellingen. Na deze check kunt u de app weer gebruiken.

Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 020-354 45 45 op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur.

Waar kan ik mijn rekeningnummer achterhalen?

U kunt uw rekeningnummer terugvinden in uw overeenkomst of in de e-mail waarin wij bevestigen dat uw rekening is geopend. Uw Evi-rekeningnummer bestaat altijd uit 6 cijfers.

Waarom vraagt de Evi App om toegang tot het adresboek en bestanden?

Om de Evi App goed te laten werken, heeft Evi toegang nodig tot enkele gegevens in uw telefoon of tablet. Toegang tot het adresboek is nodig om rechtstreeks vanuit de Evi App te kunnen bellen met Evi. Daarnaast is toegang nodig tot mediabestanden in verband met bestanden in uw archief. Om deze bestanden te kunnen openen, moet er een PDF-viewer geopend worden. Evi houdt rekening met uw privacy. Bekijk ons privacystatement.

Inloggen met e-mailadres

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Pas uw wachtwoord aan in uw persoonelijke omgeving, onder Mijn gegevens, Persoonsgegevens, Wachtwoord.

Ik krijg bij het inloggen de melding dat er een technische storing is bij Evi

Helaas komt het soms voor dat er een technische storing is, waardoor u tijdelijk niet kunt inloggen. Het zou ook kunnen dat u deze melding krijgt door een probleem met opgeslagen cookies op uw computer. Allereerst kunt u proberen de browser volledig te sluiten en opnieuw op te starten, om vervolgens nog eens in te loggen. Daarnaast kunt u ook proberen in te loggen via een nieuw privé- of icognitovenster in uw browser. Werkt dit niet? Dan kunt u het via een andere browser proberen. U kunt de opgeslagen cookies ook verwijderen. Dit kunt u doen door de instellingen van uw browsergeschiedenis te wissen en vervolgens het verwijderen van cookies aan te vinken.

Inloggen met rekeningnummer

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Pas uw wachtwoord aan via Mijn Evi, onder ‘Mijn gegevens’.

Ik krijg bij het inloggen de melding dat er een technische storing is bij Evi

Helaas komt het soms voor dat er een technische storing is, waardoor u tijdelijk niet kunt inloggen. Het zou ook kunnen dat u deze melding krijgt door een probleem met opgeslagen cookies op uw computer. Allereerst kunt u proberen de browser volledig te sluiten en opnieuw op te starten, om vervolgens nog eens in te loggen. Daarnaast kunt u ook proberen in te loggen via een nieuw privé- of icognitovenster in uw browser. Werkt dit niet? Dan kunt u het via een andere browser proberen. U kunt de opgeslagen cookies ook verwijderen. Dit kunt u doen door de instellingen van uw browsergeschiedenis te wissen en vervolgens het verwijderen van cookies aan te vinken.

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via een van onze telefoonnummers.

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via een van onze e-mailadressen.

18.97.9.169