Kunnen wij je helpen?

Ja graag Nu niet

Hoe kunnen wij u helpen?

De chat is offline
  • Whatsapp +31203544545
  • Bel ons 0800 - 290 29 00
  • Maandag t/m vrijdag 08:30 - 21:00 uur

Veelgestelde vragen over de Periodieke toets

Sluit het venster om terug te keren naar de periodieke toets
Waarom krijg ik deze vragenlijst?
Als u klant van ons wordt, doen we altijd een uitgebreide intake. Want het is belangrijk dat uw risicoprofiel past bij uw situatie. Maar een situatie kan veranderen en doelstellingen kunnen veranderen. Zo’n verandering kan invloed hebben op uw risicoprofiel. Het kan daarom wenselijk zijn om uw portefeuille anders in te richten.
Ben ik verplicht om de vragenlijst in te vullen?
Het is inderdaad de bedoeling dat u de vragen beantwoordt. In het kader van onze zorgplicht willen wij graag dat uw beleggingen aansluiten op uw persoonlijke en financiële situatie. Hiervoor hebben wij deze verplichte periodieke toets. Zo zorgen we ervoor dat de manier van beleggen past bij de persoonlijke situatie en doelstellingen van onze klanten.
Wat gebeurt er als mijn risicoprofiel is veranderd?

Aan het einde van de vragenlijst ziet u uw risicoprofiel. Als dit anders is dan eerst, dan heeft u twee mogelijkheden:

  • U bevestigt het nieuwe profiel.
  • U kiest een ander risicoprofiel. Dat mag één profiel hoger of één profiel lager zijn dan het profiel dat uit de vragenlijst komt.

Als u uw nieuwe profiel heeft bevestigd, passen wij direct uw portefeuille aan. U ontvangt hiervan een bevestiging per mail.

Direct contact?

Wij zijn bereikbaar ma t/m vrij 08:30 - 21:00. Maak een afspraak met een van onze beleggingscoaches.

Second opinion?

Een frisse blik op uw beleggingen? Ontvang vrijblijvend een second opinion op uw vermogen.

Overstappen naar Evi?

Wilt u uw beleggingen overboeken naar Evi? Dan is dat zo geregeld met de Evi Overstapservice.