Wachtwoord instellen

Heeft u een e-mail gehad waarin staat dat uw rekening(en) zijn verhuisd naar de vernieuwde Mijn Evi? Stel dan eerst een wachtwoord in. Daarna kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.

  • Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is

  • Controleer uw mailbox

  • Stel een wachtwoord in

Pexels Shvetsa 12662807
Wachtwoord instellen

Wachtwoord instellen

Heeft u een e-mail gehad waarin staat dat uw rekening(en) zijn verhuisd naar de vernieuwde Mijn Evi? Stel dan eerst een wachtwoord in. Daarna kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.

  • Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is

  • Controleer uw mailbox

  • Stel een wachtwoord in

Wachtwoord instellen

Evi vernieuwt

We zijn doorlopend bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Op deze pagina leest u alles wat u moet weten.

Evi vernieuwt Mijn Evi

We brengen alle Evi-rekeningen samen in hetzelfde rekeningsysteem. Hierdoor profiteren alle klanten van dezelfde moderne en gebruiksvriendelijke inlogomgeving: Mijn Evi en de Mijn Evi-app.

Veel klanten gebruiken Mijn Evi al. Gebruikt u de paarse Evi-app of de oude inlogomgeving dan verhuizen uw rekeningen en heeft u een nieuw wachtwoord nodig. Met deze verbeteringen zetten we een volgende stap naar een vernieuwd Evi.

Group 1
Group 1

Evi vernieuwt Mijn Evi

We brengen alle Evi-rekeningen samen in hetzelfde rekeningsysteem. Hierdoor profiteren alle klanten van dezelfde moderne en gebruiksvriendelijke inlogomgeving: Mijn Evi en de Mijn Evi-app.

Veel klanten gebruiken Mijn Evi al. Gebruikt u de paarse Evi-app of de oude inlogomgeving dan verhuizen uw rekeningen en heeft u een nieuw wachtwoord nodig. Met deze verbeteringen zetten we een volgende stap naar een vernieuwd Evi.

Gewijzigde dienstverlening

Een nieuw rekeningsysteem betekent voor sommige klanten ook dat onze dienstverlening op enkele punten verandert. We staan klaar om u te ondersteunen bij de verandering en om uw vragen te beantwoorden.

Nieuw rekeningnummer Voor verhuisde klanten is ons nieuwe rekeningnummer NL79 FVLB 0699 2222 22 ten name van Van Lanschot Kempen inzake Evi.
Geld overboeken naar Evi Gebruik het nieuwe rekeningnummer en vermeld als omschrijving alleen het nummer van uw Evi beleggingsrekening. Voor sparen op Evi Persoonlijk Vermogensbeheer en Evi4Kids vermeldt u het nummer van de spaarrekening (uw beleggingsrekeningnummer gevolgd door –02).
Evi Go: geld overboeken Uw overboeking wordt volledig belegd in uw Evi Go-fonds. Wilt u sparen op uw Evi Go-rekening? Gebruik dan iDEAL in Mijn Evi.
Evi Go: spaarrekening wordt spaartegoed Uw belegd vermogen en uw spaargeld staan voortaan op dezelfde rekening. Staat er voor de verhuizing geld op uw Evi Go-spaarrekening (-02), dan boeken wij dit over naar het spaartegoed op uw beleggingsrekening.
Evi Persoonlijk Pensioen Boek voortaan uw inleg direct naar uw Evi Pensioen beleggingsrekening als u het wilt laten beleggen. Overboekingen naar uw spaarrekening worden niet meer automatisch belegd en blijven spaargeld.
Maandelijks incasso-moment
  • Het moment waarop we incasso’s uitvoeren gaat wijzigen. Nu incasseren we aan het begin van de maand en dat verschuift naar het einde van de maand.
  • Nadat uw rekening is verhuisd naar de nieuwe Mijn Evi voeren we incasso's uit rond de 26ste van de maand met incassant-ID NL60ZZZ856564530000 en het nieuwe rekeningnummer.
Verwerkingstijd beleggingsopdrachten
  • Opdrachten voor 14:00 uur worden de volgende beursdag uitgevoerd. Opdrachten na 14:00 uur worden een beursdag later uitgevoerd.
  • De verkoopopbrengst is na circa 3 werkdagen beschikbaar voor opname.
Overboeken verkoopopbrengst De verkoopopbrengst van beleggingen boeken we over naar uw Evi Spaarrekening of naar het spaartegoed op uw Evi Go rekening.

Gewijzigde afspraken

De bovenstaande wijzigingen zijn ook doorgevoerd in onze Afspraken voor Evi Persoonlijk Vermogensbeheer, Evi Persoonlijk Pensioen, Evi4Kids en Evi Go. U krijgt van ons bericht wanneer deze voor u persoonlijk gaan gelden.

Veelgestelde vragen

Ik heb een e-mail gehad van Evi over een verhuizing van mijn gegevens. Hoe weet ik dat dat geen phishing is?

Het klopt dat wij alle klantgegevens verhuizen naar één inlogomgeving. Zo herkent u e-mails van Evi van Lanschot:

  • Controleer of het e-mailadres eindigt op @evivanlanschot.nl.
  • Wij verwijzen altijd naar onze website voor inloggen.
  • We vragen nooit om uw inloggegevens.
Hoe kan ik inloggen in de nieuwe Mijn Evi?

Nadat uw gegevens verhuisd zijn naar de nieuwe Mijn Evi logt u in met uw e-mailadres en wachtwoord, waarna u uw Evi-rekening(en) kunt inzien.

Ik log in met mijn rekeningnummer. Welk e-mailadres ga ik straks gebruiken?

Als er één e-mailadres bij ons bekend is, logt u daarmee in. Dan hoeft u verder niets te doen.

Hebben wij meerdere e-mailadressen van u in onze gegevens staan? Dan kunt u via de Evi-app of onze website het e-mailadres kiezen waarmee u straks gaat inloggen.

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact met ons op via 020 354 45 45

Stuur een e-mail

Neem contact met ons op via info@evivanlanschot.nl

18.97.14.87