Tegenbewijsregeling box 3
Hoe geeft u het werkelijk rendement Box 3 door, en welke informatie heeft u van Evi nodig?
Let op: er zijn oplichters actief via social media. Lees meer
De manier waarop u geld kunt overschrijven naar uw Evi-rekening, hangt af van het type Evi-rekening dat u heeft. Klik hieronder op het Evi-product dat voor u van toepassing is om de juiste overschrijfinstructies te bekijken.
Om geld over te schrijven van uw spaarrekening naar uw tegenrekening, moet u inloggen in uw persoonlijke omgeving.
U kunt uw tegenrekening eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Tegenrekening'.
Wanneer de rekeninghouder van de Evi4Kids rekening 18 jaar wordt, verwijderen wij de wettelijk vertegenwoordiger(s) van de rekening. De rekening is geblokkeerd totdat de meerderjarige rekeninghouder geïdentificeerd is. Ga voor meer informatie naar Meerderjarigheid
Met de Mijn Evi-app heeft u altijd en overal inzicht in uw vermogen bij Evi. Of u nu thuis, op kantoor of onderweg bent, met één druk op de knop kunt u uw beleggingen en transacties bekijken.
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl
Vul hier uw gegevens in en wij nemen contact met u op binnen onze openingstijden.