Service & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Je kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op.
Veiligheid en privacy
- Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?
- Hoe lang bewaren jullie mijn gegevens?
- Valt mijn spaarsaldo onder het depositogarantiestelsel (DGS)?
- Is het veilig om via Evi online te beleggen?
- Is mijn geld veilig belegd bij Evi?
- Ik krijg een melding dat er geen beveiligde verbinding is. Wat kan ik hieraan doen?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl