Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Veiligheid en privacy
- Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?
- Hoe lang bewaren jullie mijn gegevens?
- Valt mijn spaarsaldo onder het depositogarantiestelsel (DGS)?
- Is het veilig om via Evi online te beleggen?
- Is mijn geld veilig belegd bij Evi?
- Ik krijg een melding dat er geen beveiligde verbinding is. Wat kan ik hieraan doen?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl