Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Mijn Evi-app
- Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?
- Hoe verander ik mijn pincode van de Mijn Evi-app?
- Hoe registreer ik de Mijn Evi-app op mijn telefoon?
- Inloggen op de Mijn Evi- app lukt niet, wat nu?
- Ik krijg in de Mijn Evi-app de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn beleggingsprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?
- Kan ik de Mijn Evi-app ook op een tablet gebruiken?
- Is de Mijn Evi-app hetzelfde als de Inlog-app?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl