Service & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Je kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op.
Mijn Evi-app
- Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?
- Hoe verander ik mijn pincode van de Mijn Evi-app?
- Hoe registreer ik de Mijn Evi-app op mijn telefoon?
- Inloggen op de Mijn Evi- app lukt niet, wat nu?
- Ik krijg in de Mijn Evi-app de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn beleggingsprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?
- Kan ik de Mijn Evi-app ook op een tablet gebruiken?
- Is de Mijn Evi-app hetzelfde als de Inlog-app?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl