Service & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Je kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op.
Digitale ID check
- Hoe kan ik mij identificeren?
- Waarom moet ik mij identificeren?
- Wat gebeurt er als ik mij niet online identificeer?
- Wat heb ik nodig voor de identificatie?
- Ik heb geen smartphone of tablet om mij te identificeren. Wat moet ik doen?
- Mijn rekening is geblokkeerd. Wat nu?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl