Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Digitale ID check
- Hoe kan ik mij identificeren?
- Waarom moet ik mij identificeren?
- Wat gebeurt er als ik mij niet online identificeer?
- Wat heb ik nodig voor de identificatie?
- Ik heb geen smartphone of tablet om mij te identificeren. Wat moet ik doen?
- Mijn rekening is geblokkeerd. Wat nu?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl