Service & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Je kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op.
Evi Go
- Hoe stort ik geld naar mijn Evi Go rekening?
- Hoe stort ik geld naar het spaargedeelte van mijn Evi Go rekening?
- Welk Evi Fonds moet ik kiezen?
- Kan ik mijn Evi Fonds wijzigen?
- Wat is het verschil tussen Evi Beheer en Evi Go?
- Wat kost Evi Go?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl