Kunnen wij je helpen?

Ja graag Nu niet

Hoe kunnen wij u helpen?

De chat is offline
  • Whatsapp 06 - 19 25 23 39
  • Bel ons 0800 - 290 29 00
  • Maandag t/m vrijdag 08:30 - 21:00 uur Zaterdag 10:00 - 17:00 uur

Evi App

  • Voor Beheer, Advies, Doelbeleggen en Evi4Kids
  • Periodiek beleggen instellen
  • 24/7 inzicht en volledige controle
  • Volg dagelijks rendementswijzigingen

Beleggen met de Evi App

Met de Evi App voor uw telefoon én tablet wordt beleggen bij Evi nog makkelijker. De app is beschikbaar voor Evi Beheer, Evi Advies, Evi Doelbeleggen en Evi4Kids en geeft u volledige controle over uw beleggingsrekening.

Activeer de app in 5 stappen

Het downloaden en installeren van de Evi App op uw smartphone of tablet is heel eenvoudig. In vijf stappen activeert u de app, waarna u direct aan de slag kunt.

  1. Download de app op uw telefoon.

  2. Open de app en klik op Start verificatie.

  3. Vul uw Evi-rekeningnummer en wachtwoord in.

  4. U krijgt via een sms een verificatiecode toegestuurd. Voer deze code in de app in.

  5. Kies een vijfcijferige pincode waarmee u voortaan kunt inloggen.


De installatie in afgerond. U kunt vanaf nu de Evi App gebruiken. Let op! Wanneer u uw Mijn Evi-wachtwoord wijzigt, moet u de app opnieuw activeren.

Wat kunt u met de app?

Het dashboard op de Evi App geeft u in één oogopslag inzicht in de totale waarde van uw vermogen, in welke beleggingscategorieën (aandelen, grondstoffen, obligaties etc.) u belegt, hoe uw vermogen is verdeeld over de verschillende regio’s en hoe uw vermogen heeft gerendeerd.

  • Makkelijk bijstorten en opnemen
  • Periodiek beleggen instellen
  • 24/7 inzicht en controle over uw beleggingsrekeningen
  • Volg dagelijks de rendementswijzigingen van uw portefeuille
  • Overzicht van totaal gestort vermogen en onttrekkingen
  • Informatie over de fondsen waarin u belegt
  • Persoonlijk archief met alle relevante Evi correspondentie

Veelgestelde vragen over de Evi App

Inloggen op de Evi App lukt niet, wat nu?

Als u problemen heeft met inloggen in de app, kan dit meerdere redenen hebben.

Ik log voor de eerste keer in
Als u de app voor het eerst gaat gebruiken, logt u in met uw Evi-rekeningnummer en uw Mijn Evi-wachtwoord in. Vervolgens krijgt u via een sms een verificatiecode toegestuurd, die u in de app invoert. Daarna kiest u een vijfcijferige pincode waarmee u voortaan kunt inloggen. Komt de sms met verificatiecode niet binnen, of wordt de code niet geaccepteerd? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Ik ben al eerder ingelogd
Een aantal redenen en oplossingen kunnen zijn:

  • Controleer in de Apple App Store of Android Play Store of u de app kunt updaten naar de laatste versie.
  • Bent u uw pincode vergeten of heeft u het vaker dan 3 keer geprobeerd? Dan moet u uw pincode resetten met uw Evi-rekeningnummer en uw Mijn Evi-wachtwoord.
  • Heeft u het wachtwoord van Mijn Evi veranderd? Dan moet u de app opnieuw registreren.
  • Het kan zijn dat u de verplichte jaarlijkse profielcheck moet doen, waarbij u controleert of uw beleggingsdoelen zijn veranderd. Deze check kan alleen via de website. Log op een computer in via Mijn Evi en controleer uw risicoprofiel en uw beleggingsdoelstellingen. Na deze check kunt u de app weer gebruiken.

Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

De sms met authenticatiecode of verificatiecode komt niet binnen, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op als de sms met authenticatiecode of verificatiecode niet bij u binnenkomt. Ons team helpt u verder. Bekijk onze contactmogelijkheden.

De verificatiecode wordt niet geaccepteerd, wat moet ik doen?

Vult u bij het registeren van de Evi app de verificatiecode in en wordt deze niet geaccepteerd? Neem dan contact met ons op. Ons team helpt u verder. Bekijk de contactmogelijkheden.

Ik krijg in de Evi App de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn risicoprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?

Een keer per jaar bent u verplicht om met een check aan te geven of uw beleggingsdoelen zijn veranderd. Deze check kan alleen via de website. Log op een computer in via Mijn Evi en controleer uw risicoprofiel en uw beleggingsdoelstellingen. Na deze check kunt u de app weer gebruiken.

Hoe verander ik mijn pincode van de Evi App?

U kunt in het menu van de app onder Instellingen uw pincode aanpassen.

Hoeveel Evi-rekeningen kan ik koppelen aan de Evi App?

U kunt meerdere Evi-rekeningen koppelen aan de Evi App. Zo heeft u met één app toegang tot al uw Evi beleggingsrekeningen. De Evi App is beschikbaar voor Evi Beheer, Evi Advies, Evi4kids en Evi Doelbeleggen.

De Evi App voor tablet werkt niet (goed), wat moet ik doen?

Download op uw tablet onze nieuwste Evi App, die beschikbaar is voor mobiel én tablet.

Onze tablet apps gaan vervallen. Ze worden daarom ook niet meer geüpdatet en kunnen daardoor niet (goed) meer werken.