Gelukt! Uw rekening is nu geopend

Gelukt! Uw rekening is nu geopend

Fijn dat u heeft gekozen voor Evi!

Aan de slag met uw nieuwe rekening

  • Download de app

    U beheert uw nieuwe rekening in de Mijn Evi-app. Zo heeft u altijd en overal inzicht in uw beleggingen. Handig!

  • Activeer de app

    Open de Mijn Evi-app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder heeft aangemaakt.

  • Log in op uw rekening

    Bevestig met de SMS-code en kies een nieuwe inlogcode. Nu heeft u toegang tot uw nieuwe rekening.

  • Check uw e-mail

    U ontvangt een e-mail dat uw rekening is geopend. Later volgt uitleg over hoe u kunt storten.

Check uw e-mail

We hebben per e-mail bevestigd dat uw rekening is geopend.

Na het openen van een rekening moeten wij nog een wettelijk verplichte controle doen. Als die is afgerond ontvangt u een bevestiging en uitleg hoe u geld op uw rekening stort. Bewaar deze e-mails dus goed. Geen e-mail ontvangen?

Controleer dan uw spamfolder.

Vrouw Achter Laptop

Zo activeert u de Mijn Evi-app

Open de app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder heeft aangemaakt. Bevestig met de sms-code en stel een nieuwe inlogcode in. De Mijn Evi-app is klaar voor gebruik.

620X360 Mockup 1 1

Zo activeert u de Mijn Evi-app

Open de app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder heeft aangemaakt. Bevestig met de sms-code en stel een nieuwe inlogcode in. De Mijn Evi-app is klaar voor gebruik.

620X360 Mockup 1 1

Veelgestelde vragen

Ik kan de QR-code niet scannen. Wat moet ik doen?

Klik hier als je de QR-code niet ziet of niet kunt scannen.

Kan ik ook met mijn computer inloggen op mijn rekening?

Ja, dat kan. Ga naar deze inlogpagina en log in met je e-mailadres en wachtwoord.

Ik heb geen bevestigings-e-mails ontvangen. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-mails in je spamfolder terecht zijn gekomen. Ook kan het controleren van je gegevens soms wat meer tijd in beslag nemen. Als je na drie werkdagen geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Waarom moeten jullie nog een extra check doen?

Alle aanbieders van financiƫle diensten zijn wettelijk verplicht om de gegevens van klanten te controleren in de strijd tegen financiƫle criminaliteit.

Vragen?

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl

18.191.194.2