Gelukt! Uw rekening is nu geopend

Gelukt! Uw rekening is nu geopend

Fijn dat u heeft gekozen voor Evi!

Aan de slag met uw nieuwe rekening

  • Download de app

    U beheert uw nieuwe rekening in de Mijn Evi-app. Zo heeft u altijd en overal inzicht in uw beleggingen. Handig!

  • Activeer de app

    Open de Mijn Evi-app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder heeft aangemaakt.

  • Log in op uw rekening

    Bevestig met de SMS-code en kies een nieuwe inlogcode. Nu heeft u toegang tot uw nieuwe rekening.

  • Check uw e-mail

    U ontvangt een e-mail dat uw rekening is geopend. Later volgt uitleg over hoe u kunt storten.

Check uw e-mail

We hebben per e-mail bevestigd dat uw rekening is geopend.

Na het openen van een rekening moeten wij nog een wettelijk verplichte controle doen. Als die is afgerond ontvangt u een bevestiging en uitleg hoe u geld op uw rekening stort. Bewaar deze e-mails dus goed. Geen e-mail ontvangen?

Controleer dan uw spamfolder.

Vrouw Achter Laptop

Zo activeert u de Mijn Evi-app

Open de app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder heeft aangemaakt. Bevestig met de sms-code en stel een nieuwe inlogcode in. De Mijn Evi-app is klaar voor gebruik.

620X360 Mockup 1 1

Zo activeert u de Mijn Evi-app

Open de app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder heeft aangemaakt. Bevestig met de sms-code en stel een nieuwe inlogcode in. De Mijn Evi-app is klaar voor gebruik.

620X360 Mockup 1 1

Veelgestelde vragen

Vragen?

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl

216.73.216.1