Gelukt! Uw aanvraag is verstuurd

Gelukt! Uw aanvraag is verstuurd

Fijn dat u heeft gekozen voor Evi. Voor het openen van een rekening moeten wij een wettelijke controle doen. Als deze is afgerond, ontvangt u een e-mail van ons.

Check uw e-mail

Na afronding van de wettelijke controle ontvangt u van ons een e-mail met de bevestiging dat uw rekening is geopend en actief is. Ook informeren wij u hoe u geld op uw rekening stort. Bewaar deze e-mails dus goed.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan uw spamfolder.

Vrouw Achter Laptop

Aan de slag met uw nieuwe rekening

  • Check uw e-mail

    U ontvangt een e-mail dat uw rekening is geopend. Later volgt uitleg over hoe u kunt storten.

  • Download en activeer de Mijn Evi-app

    Download de Mijn Evi-app in de App Store of via Google Play. Log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder aanmaakte.

  • Log in op uw rekening

    Bevestig met de SMS-code en kies een nieuwe inlogcode. Nu heeft u toegang tot uw nieuwe rekening.

Download de Mijn Evi-app

Met de Mijn Evi-app beheert u uw nieuwe rekening eenvoudig. Download de Mijn Evi-app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder aanmaakte. Bevestig vervolgens met de sms-code en stel een nieuwe inlogcode in. Nu heeft u via de Mijn Evi-app altijd en overal inzicht in uw beleggingen!

620X360 Mockup 1 1

Download de Mijn Evi-app

Met de Mijn Evi-app beheert u uw nieuwe rekening eenvoudig. Download de Mijn Evi-app en log in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u eerder aanmaakte. Bevestig vervolgens met de sms-code en stel een nieuwe inlogcode in. Nu heeft u via de Mijn Evi-app altijd en overal inzicht in uw beleggingen!

620X360 Mockup 1 1

Veelgestelde vragen

Vragen?

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl

216.73.216.175