Inloggen bij Evi van Lanschot

Inloggen in Mijn Evi omgeving

Evi

 

Inloggen in Mijn Evi

De meeste gestelde vragen over inloggen

Waar kan ik inloggen?

Bezoekt u onze website op een computer? Dan kunt u rechtsboven inloggen. Op de browser van uw mobiel of tablet vindt u de loginbutton wanneer u klikt op 'Menu' rechtsboven. U kunt ook de Evi App gebruiken zodra u de app gekoppeld heeft aan uw account. Met een code van 5 cijfers kunt u inloggen.

Waar vind ik mijn rekeningnummer?

Uw Evi-rekeningnummer treft u aan op de eerste pagina van uw overeenkomst. Ook staat het Evi-rekeningnummer genoemd in de overboekingsinstructies.

Waarom en bij welke handeling krijg ik een verificatiecode?

In het kader van veiligheid vragen wij u voor sommige handelingen een verificatiecode in te voeren. Eens in de 30 dagen ontvangt u een verificatiecode om in te loggen. Daarnaast ontvangt u een verificatiecode wanneer u een opdracht invoert of wanneer u uw rekening aan de Evi App wilt koppelen. De code ontvangt u per sms en is slechts eenmaal te gebruiken.

Hoe verander ik mijn telefoonnummer?

Wilt u uw mobiele telefoonnummer wijzigen? Neem telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik twee telefoonnummers opgeven?

Nee, het is niet mogelijk twee telefoonnummers op te geven. De sms met de verificatiecode kan namelijk maar naar één toestel worden verzonden.

Kan ik een vast nummer opgeven?

Het is nog niet mogelijk om een vast telefoonnummer op te geven. Binnenkort wordt deze mogelijkheid toegevoegd.

Inloggen op Mijn Evi lukt niet, wat nu?

Als u problemen heeft met inloggen, kan dit meerdere redenen hebben.

Vraag een nieuw wachtwoord aan als:

  • u 5 keer of vaker een onjuist wachtwoord heeft ingevoerd (toegang wordt dan geblokkeerd).
  • u uw wachtwoord bent vergeten.

Is dit niet het geval? Check dan het volgende:

  • Staat Capslock aan?
  • Heeft u het juiste Evi-rekeningnummer (bestaande uit zes cijfers) ingevoerd?
  • Verwijder de tijdelijke internetbestanden van uw webbrowser of open onze website in een venster in uw webbrowser waarmee u zonder tijdelijke internetbestanden of geschiedenis websites kunt bezoeken. De benaming hiervoor bij verschillende browsers is: Chrome – Incognitovenster, Internet Explorer - InPrivate en Safari - Privémodus.

Kunt u de inlogpagina niet vinden? Deze vindt u rechtsbovenin uw scherm.

Lukt inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Heeft u de Evi App al gedownload?

Met de Evi App heeft u altijd inzicht in uw rendement, bent u altijd op de hoogte van Evi's laatste beleggingsnieuws en kunt u eenvoudig bijstorten met iDEAL.

Download nu de Evi App
Screenshot Iphone
3.235.60.197