Welkom, Evi gebruikt cookies.
Wij gebruiken functionele en analytische cookies om de website goed te laten werken en het gebruik te meten. Deze plaatsen we altijd. Geef voor andere cookies je voorkeur op. Meer uitleg over cookies?
Marketingcookies:
Wij gebruiken functionele en analytische cookies om de website goed te laten werken en het gebruik te meten. Deze cookies plaatsen wij altijd. Voor het plaatsen van deze cookies hoeft u geen toestemming te geven. Daarnaast gebruiken we marketingcookies. Met behulp van deze cookies worden op websites van andere partijen voor u relevante Evi advertenties getoond en kan Evi de eigen website op uw persoonlijke voorkeuren afstemmen. Dit doet Evi alleen als u toestemming heeft gegeven om marketing cookies te laten plaatsen.
Een cookie zorgt ervoor dat de gebruikers van een website van elkaar worden onderscheiden. Dat maakt websites makkelijker in gebruik. Cookies zorgen er bijvoorbeeld voor dat u ingelogd kunt blijven op een website of dat uw voorkeuren worden onthouden, zoals locatie- en taalinstellingen. Ook kunnen website-eigenaars cookies inzetten om informatie te verzamelen over het gebruik van de website om zo de site te verbeteren. Verder maken sommige cookies het mogelijk om uw surfgedrag te volgen. Zo kunnen websites en adverteerders iets over uw voorkeuren te weten komen, waardoor ze relevantere advertenties kunnen laten zien.
Functionele cookies helpen een website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als paginanavigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Deze statistische cookies helpen ons te begrijpen hoe bezoekers onze website gebruiken, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Deze informatie gebruiken we om onze websites en apps te verbeteren.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Wij gebruiken advertentie cookies voor het tonen van gepersonaliseerde advertenties op externe websites en personalisatie cookies om onze website af te stemmen op uw voorkeuren. Uw klik- en surfgedrag op de website stelt ons in staat om een profiel van u op te stellen.
In ons cookiestatement vindt u een overzicht de cookies in de drie verschillende categorieën. In de kolom vervaldatum per cookie ziet u hoe lang deze cookie gegevens bewaart. Alle gegevens zijn geanonimiseerd. Cookies in de categorie marketing cookies herkennen wel herhaalbezoek door middel van een uniek ID. Deze categorie bevat zowel first party cookies als third party cookies. First party cookies plaatst Evi zelf. Third party cookies worden door een derde partij geplaatst. Dit laatste maakt het bijvoorbeeld mogelijk dat u tijdens een online bezoek aan die derde partij een advertentie van Evi te zien krijgt.
Ja, u kunt ervoor kiezen om de marketingcookies uit te schakelen, u kunt dit hier doen. Dit geldt niet voor functionele en analytische cookies. Wij vinden het belangrijk dat onze website gebruikersvriendelijk is en daarom kunt u deze niet uitzetten.
Cookies worden opgeslagen op uw computer. Als u helemaal niet wilt dat websites op uw computer cookies plaatsen, dan kunt u de instellingen van uw browser aanpassen zodat u een waarschuwing krijgt voordat er cookies worden geplaatst. Ook kunt u de instellingen zo aanpassen, dat uw browser alle cookies of alleen de cookies van derde partijen weigert. Verder kunt u cookies die al zijn geplaatst verwijderen. Let erop dat u de instellingen apart voor elke browser en computer die u gebruikt moet aanpassen.
Wees u ervan bewust dat als u geen cookies wilt, het mogelijk is dat de website niet meer optimaal functioneert en u niet altijd van alle mogelijkheden van de website gebruik kunt maken. Cookies zorgen er voor dat de website goed wordt weergegeven en zijn noodzakelijk om Mijn Evi omgeving te gebruiken.
Hoe u uw instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. U kunt de handleiding van uw browser raadplegen. Of klik op een van de links van deze browsers om meer informatie te weten te komen: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Wilt u cookies van specifieke partijen uitzetten, dan kan dat via www.youronlinechoices.eu/nl.
Evi van Lanschot doet er alles aan om uw privacy te garanderen. In ons privacy statement staat hoe wij omgaan met uw gegevens.
Hallo, ik ben Evi. Hoe kan ik u helpen?
Krijgt u bij het inloggen geen sms of authenticatiecode binnen? Neem dan contact met ons op. Ons team helpt u verder. Bekijk onze contactmogelijkheden. Let op! Deze code is 1x per 30 dagen per apparaat nodig.
U kunt inloggen op uw gekoppelde spaarrekening door in te loggen via Mijn Evi met uw rekeningnummer en wachtwoord. In de Mijn Evi omgeving, ziet u in de paarse balk uw Evi beleggingsrekeningnummer met het bijbehorende saldo staan. Als u hierop klikt, verschijnt er een tweede regel met uw Evi spaarrekening en saldo. Als u hierop verder klikt komt u in de omgeving van uw Evi spaarreking.
Online beleggen via Evi is volkomen veilig. Wij hebben veel geïnvesteerd in de beveiliging van onze website en app. Zo voorkomen we dat onbevoegden toegang krijgen tot uw rekeningen en zijn we er zeker van dat u via een veilige verbinding online kunt beleggen. Dat doen wij op de volgende manieren:
Een beveiligde toegang tot Mijn Evi
Om via Mijn Evi toegang te krijgen tot uw Evi-rekening en om aankoop- of verkoopopdrachten te plaatsen, heeft u een rekeningnummer en een wachtwoord nodig. Alléén met de juiste combinatie van uw rekeningnummer en wachtwoord krijgt u toegang tot Mijn Evi. Uw wachtwoord is alleen bij u bekend. Bewaar dit wachtwoord zorgvuldig. Daarnaast krijgt u via sms een authenticatiecode waarmee u uw opdracht bevestigt.
Beveiligde verbinding
Als u inlogt, wordt een beveiligde verbinding tot stand gebracht tussen uw computer en het systeem van Evi. Hiervoor maakt Evi gebruik van SSL-technologie. Met behulp van een SSL-verbinding worden gegevens die tussen uw computer en Evi worden verzonden, beveiligd met een versleuteling. Deze sleutel is aanwezig in het certificaat dat uw browser ontvangt, zodra u klikt op de inlogpagina van internetbankieren. U kunt dit zien aan het groene, gesloten ‘slotje’ dat voor de URL in de adresbalk verschijnt wanneer u Mijn Evi opent. Dit certificaat garandeert onder meer de identiteit van de website. De SSL-technologie heeft zich in de praktijk al ruimschoots bewezen.
Overboeking
Daarnaast kunnen wij alleen geld overschrijven naar de vaste tegenrekening die u hebt opgegeven. Deze tegenrekening staat op dezelfde naam als uw Evi rekening. Het is niet mogelijk om geld over te schrijven van Evi naar derden.
Bij het aanvragen van de Evi rekening hebt u een wachtwoord aangemaakt. Bent u deze vergeten? Dan is dat geen probleem. U kunt op de inlogpagina gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanvragen. Binnen enkele minuten ontvangt u een tijdelijk wachtwoord via de e-mail, welke u gelijk aan kunt passen.
Krijgt u de melding dat u uw rekeningnummer verkeerd heeft ingevoerd? Loop dan uw Evi rekeningnummer nog eens goed na. Deze kunt u vinden in uw overeenkomst of in de e-mail waarin wij bevestigen dat de rekening geopend is.
Krijgt u de melding dat u uw wachtwoord verkeerd heeft ingevoerd? Controleer dan of de instellingen van uw toetsenbord nog goed staan. Staat de Caps Lock nog aan? En staat de taal van uw toetsenbord nog op Nederlands? U kunt dit testen door in Word tekst te typen. Mocht u de melding blijven krijgen, dan raden we u aan een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Helaas komt het soms voor dat er een technische storing is, waardoor u tijdelijk niet kunt inloggen. Toch kunt u deze melding ook krijgen door bijvoorbeeld een probleem met opgeslagen cookies op uw computer. Allereerst kunt u proberen de browser volledig te sluiten en opnieuw op te starten, om vervolgens nog eens in te loggen. Daarnaast kunt u ook proberen in te loggen via een nieuw privé- of icognitovenster in uw browser. Werkt dit niet? Dan kunt u het via een andere browser proberen.
U kunt de opgeslagen cookies ook verwijderen. Dit kunt u doen door de instellingen van uw browsergeschiedenis te wissen en vervolgens het verwijderen van cookies aan te vinken.
Waarschijnlijk maakt u gebruik van een programma met een zogenaamde ‘Bankierbeveiliging’, zoals F-secure. Het kan voorkomen dat het programma de Evi inlogpagina niet herkent, terwijl dit wel zal moeten. U kunt met de extensies van uw browser de Bankierbeveiliging uit- en aanzetten. Meestal is het probleem hiermee opgelost. Dit kunt u als volgt doen:
Via Google Chrome:
Via Firefox:
Via Internet Explorer:
U kunt ook rechtstreeks naar de inlogpagina gaan door het volgende in uw adresbalk in te vullen: https://mijn.evivanlanschot.nl
Uw kunt uw rekeningnummer terugvinden in uw overeenkomst of in de e-mail waarin wij bevestigen dat uw rekening is geopend. Uw Evi rekeningnummer bestaat altijd uit 6 cijfers.
Luc Aben geeft zijn macro-economische visie: tussen hoop en bezorgdheid
Evi legt uit wat er nu al bekend is. En welk effect dit heeft op jouw vermogensopbouw.
Neem dan contact op en onze medewerkers helpen u graag.