De meeste gestelde vragen over inloggen
- Waar kan ik inloggen?
Voor Evi Beheer, Evi Go, Evi Pensioen en Evi4Kids:
Bezoekt u onze website op een computer? Dan kunt u rechtsboven inloggen. In de browser van uw mobiel of tablet vindt u de loginbutton wanneer u klikt op 'Menu' rechtsboven. U kunt ook de Evi App gebruiken zodra u de App hebt gekoppeld aan uw account. Met een code van 5 cijfers kunt u inloggen.Voor Evi Self Select of Evi One (powered by Robeco):
Voor deze producten kunt u vooralsnog inloggen op deze pagina: Evi van Lanschot. Hierbij vult u uw e-mailadres en uw wachtwoord in. Ter verificatie ontvangt u een bericht op uw telefoon. Voor inloggen op uw mobiel gebruikt u de Inlog App:Meer hulp en informatie vindt u op Apps | Evi-Robeco pagina's (evivanlanschot.nl).
- Waar vind ik mijn rekeningnummer?
Uw Evi-rekeningnummer treft u aan op de eerste pagina van uw overeenkomst. Ook staat het Evi-rekeningnummer genoemd in de overboekingsinstructies.
- Waarom en bij welke handeling krijg ik een verificatiecode?
In het kader van veiligheid vragen wij u voor sommige handelingen een verificatiecode in te voeren. Eens in de 30 dagen ontvangt u een verificatiecode om in te loggen. Daarnaast ontvangt u een verificatiecode wanneer u een opdracht invoert of wanneer u uw rekening aan de Evi App wilt koppelen. De code ontvangt u per sms en is slechts eenmaal te gebruiken.
- Hoe verander ik mijn telefoonnummer?
Wilt u uw mobiele telefoonnummer wijzigen? Neem telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
- Kan ik twee telefoonnummers opgeven?
Nee, het is niet mogelijk twee telefoonnummers op te geven. De sms met de verificatiecode kan namelijk maar naar één toestel worden verzonden.
- Kan ik een vast nummer opgeven?
Het is alleen mogelijk om een Nederlands mobiel nummer op te geven en te laten koppelen aan uw beleggingsrekening(en).
- Inloggen op Mijn Evi lukt niet, wat nu?
- Om in te loggen in uw persoonlijke omgeving, is het belangrijk te controleren waar u in kunt loggen:
Als u problemen heeft met inloggen, kan dit meerdere redenen hebben.
Vraag een nieuw wachtwoord aan als:
- U 5 keer of vaker een onjuist wachtwoord heeft ingevoerd (toegang wordt dan geblokkeerd).
- U uw wachtwoord bent vergeten.
Is dit niet het geval? Check dan het volgende:
- Staat Caps Lock aan?
- Logt u op de juiste Evi-pagina in?
- Verwijder de tijdelijke internetbestanden van uw webbrowser of open onze website in een venster in uw webbrowser waarmee u zonder tijdelijke internetbestanden of geschiedenis websites kunt bezoeken. De benaming hiervoor bij verschillende browsers is: Chrome – Incognitovenster, Internet Explorer - InPrivate en Safari - Privémodus.
- Heeft u het juiste Evi-rekeningnummer (bestaande uit zes cijfers) ingevoerd? (Geldt voor: voor Evi Beheer, Evi Go, Evi Pensioen en Evi4Kids)
Kunt u de inlogmogelijkheid niet vinden? Deze vindt u rechts bovenin uw scherm.
Lukt inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.
Maak kennis met de Mijn Evi-app
- 24/7 inzicht in de groei van je vermogen
- Persoonlijk contact als je dat wil
- Krijgt een 4 uit 5 sterren