Niet tevreden?

Wij streven ernaar onze klanten kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en persoonlijke aandacht te bieden. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten! Wij nemen uw klacht, vraag of suggestie  serieus en zoeken graag naar een oplossing. Én u helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren.

Wanneer dient u uw klacht in?

U kunt uw klacht indienen binnen één jaar nadat het feit waarover u klaagt zich heeft voorgedaan of u er redelijkerwijs van op de hoogte had kunnen zijn.

Hoe eerder u een klacht indient, hoe makkelijker het is voor u en ons om de benodigde informatie te achterhalen. Wij vragen u niet te lang daarmee te wachten en ons zo snel mogelijk te informeren, nadat het feit waarover u klaagt zich heeft voorgedaan of u daarvan op de hoogte bent. 

U kunt uzelf en ons goed helpen door uw klacht duidelijk te beschrijven en ons ook eventuele andere informatie te geven. Klachten die goed gedocumenteerd zijn, kunnen wij sneller behandelen en u krijgt eerder onze inhoudelijke reactie. 

Aan wie richt u uw klacht, vraag of suggestie?

U kunt uw klacht, vraag of suggestie het beste richten aan Evi van Lanschot. Dat kan via telefoonnummer 0800 290 29 00 of via een e-mail naar info@evivanlanschot.nl.

Wilt u uw klacht liever niet met de collega’s van Evi van Lanschot bespreken? Neemt u dan contact op met de afdeling Kwaliteit & Service van Van Lanschot Kempen. Dat kunt u doen op de volgende manieren:

  • u gebruikt het contactformulier onderaan deze pagina
  • u stuurt een e-mail naar kwaliteit-service@vanlanschotkempen.com
  • u stuurt een brief naar: Van Lanschot Kempen, t.a.v. Kwaliteit & Service, Postbus 1021, 5200 HC ‘s-Hertogenbosch
  • u belt met nummer +31 88 553 15 31.

Binnen twee werkdagen nadat uw klacht is ontvangen, krijgt u een inhoudelijke reactie of een ontvangstbevestiging. In de ontvangstbevestiging informeren wij u wanneer u onze inhoudelijke reactie kunt verwachten, uiterlijk zes weken na dagtekening van de ontvangstbevestiging. Als wij u bij de behandeling van uw klacht om extra informatie vragen, dan kan deze termijn eventueel langer worden. Van een eventueel uitstel stellen wij u op de hoogte.

Onafhankelijke bemiddeling

Als u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Het Kifid is onafhankelijk en bemiddelt en beslist in geschillen tussen consumenten met banken en andere financiële dienstverleners. In beginsel dient u uw klacht binnen één jaar nadat u deze aan ons hebt voorgelegd, bij het Kifid in te dienen. Voor meer informatie over de termijnen en voorwaarden, verwijzen wij u naar Kifid.

Houden wij ons niet aan de afspraken?

Hebt u zes weken na dagtekening van onze ontvangstbevestiging nog geen inhoudelijke reactie van ons ontvangen? Dan kunt u uw klacht indienen bij het Kifid. U hoeft dan niet te wachten op ons standpunt.

Hebt u acht weken na het indien van uw klacht geen ontvangstbevestiging van ons ontvangen? Dan kunt u uw klacht aan het Kifid voorleggen zonder ons standpunt.

U kunt er ook voor kiezen om uw klacht voor te leggen aan de bevoegde burgerlijke rechter te Amsterdam. 

Neem contact op

Vul hieronder uw gegevens in en we helpen u graag verder.

Door op deze knop te klikken geef ik Evi van Lanschot toestemming om mijn persoonsgegevens op te slaan en via telefoon en/of e-mail contact met me op te nemen voor meer informatie over haar producten en diensten.

Verder is het belangrijk te weten dat:

1. als wij meer informatie van u nodig hebben, wij u altijd uitleggen waarom wij deze gegevens nodig hebben;
2. u uw toestemming op elk moment kunt intrekken;
3. u in ons Privacy Statement op onze website (www.evivanlanschot.nl/privacy) kunt lezen hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan en welke rechten u uit kunt oefenen.
18.191.5.239