Service & Contact

Hoe kunnen we u helpen?

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.

Administratie en Wijzigingen

Hoe pas ik mijn e-mailvoorkeur aan?

Uit privacy overwegingen is het instellen van uw e-mailvoorkeuren alleen mogelijk in de persoonlijke omgeving. Om u aan of af te melden voor email nieuwsberichten dient u hier in te loggen.

In het menu onder “Mijn gegevens” vindt u de optie E-mailvoorkeur.

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

U kunt uw adresgegevens eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn gegevens', 'Persoonsgegevens', 'Adres'.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

U kunt uw e-mailadres eenvoudig wijzigen door in te loggen in uw persoonlijke omgeving. Log in en ga naar ‘Mijn gegevens’.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

U kunt uw wachtwoord wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn gegevens'.

Wachtwoord vergeten?

Vraag hier uw nieuwe wachtwoord aan.

Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?

U kunt uw tegenrekening eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Tegenrekening'.

Hoe wijzig ik mijn telefoonnummer?

U kunt uw telefoonnummer eenvoudig aanpassen in de Mijn Evi- app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Persoonsgegevens', 'Telefoonnummer'.

Waar kan ik mijn fiscaal jaaroverzicht vinden?

U kunt uw fiscaal jaaroverzicht vinden in Mijn Evi. Log in, ga naar 'Mijn Gegevens', 'Documenten'. Selecteer bovenaan in het scherm het gewenste kalenderjaar en download uw jaaroverzicht.

Uw jaaroverzicht ontvangt u uitsluitend digitaal.

Waar kan ik mijn transactieoverzicht downloaden?

U kunt uw transactieoverzicht vinden en downloaden in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar het menu aan de linkerzijde en kies onder Beleggen of Sparen voor 'Transactieoverzicht'. Bovenaan de pagina kunt u vervolgens het totaaloverzicht downloaden.

Waar kan ik mijn overzicht van betaalde kosten terugvinden?

U vindt uw kostenoverzicht in de Mijn Evi- app. Ga naar 'Rekening', 'Documenten', 'Kosten' om uw kostenoverzicht in te zien.

Kan ik een rekeninghouder toevoegen of wijzigen?

U kunt een rekeninghouder toevoegen door via de website van Evi in te loggen in uw persoonlijke omgeving. Ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Rekeninghouders'.

Kan ik meer tegenrekeningen opgeven?

Nee. U kunt maar één tegenrekening opgeven. Alle overschrijvingen lopen via deze rekening. De tenaamstelling van uw tegenrekening moet hetzelfde zijn als de tenaamstelling van uw Evi-rekening.

Hoe meld ik het overlijden van een klant van Evi?

U kunt een overlijden online aan ons melden. Dit doet u via dit formulier.

Na ontvangst van uw melding ontvangt u een bevestiging via e-mail. In deze e-mail staat een link om uw e-mailadres aan ons door te geven. U kunt hierna online uw persoonsgegevens aan ons doorgeven. Bent u zelf al klant bij Evi van Lanschot? Neemt u dan telefonisch contact met ons op.

Na ontvangst van uw persoongegevens neemt een van onze medewerkers contact met u op.

Hoe kan ik mijn Evi rekening opheffen?

U kunt uw rekening eenvoudig online opheffen in de Mijn Evi- app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Rekening opheffen'.

Het saldo van zowel het beleggingsgedeelte als het spaargedeelte van uw Evi-rekening moet € 0,- zijn voordat u de rekening kunt opheffen. Verkoop daarom eerst uw portefeuille en zorg ervoor dat het eventuele spaarsaldo is overgeboekt naar uw tegenrekening.

Hoe machtig ik iemand op mijn rekening?

U kunt een gemachtigde toevoegen door in te loggen op de website. Ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Rekeninghouders'. Selecteer hier dat het een gemachtigde betreft. De opgegeven persoon ontvangt een verzoek tot identificatie.

Ik beleg in Robecofondsen en wil hier graag meer informatie over, waar kan ik dit vinden?

Ga voor meer informatie naar de informatiepagina voor beleggers in Robecofondsen.

Hoe kan ik mijn beleggingsprofiel wijzigen?

Hoe u uw beleggingsprofiel kunt wijzigen, is afhankelijk van uw Evi- product. Ga voor meer informatie naar:
Evi Beheer
Evi4Kids

Bij Evi Go heeft u de mogelijkheid om van fonds te veranderen. Ga voor meer informatie naar:
Evi Go 


Waar vind ik de koersen die gehanteerd zijn voor het fiscaal jaaroverzicht van 2024?

De volledige lijst met koersen die gebruikt zijn voor uw vermogensbepaling per 1 januari 2024 vindt u hier.

Wat kan ik doen als ik het fiscaal jaaroverzicht niet kan downloaden op mijn tablet of smartphone?

Als u problemen ondervindt bij het downloaden van het fiscaal jaaroverzicht op uw tablet of smartphone, raden we aan om het via een desktop- of laptopcomputer te proberen.

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl

18.97.9.170