Leer de kenner kennen Bart

Bart Moons - Evi van Lanschot

In de serie 'Leer de kenner kennen' spreken we deze maand met Bart Moons (24), vermogenscoach voor de klanten van Evi van Lanschot. Bart is jong en heeft een frisse kijk op de zaken. Naast zijn werk is hij fanatiek bowler. Zo is hij bijna elke vrijdagavond te vinden op de bowlingbaan in Zoetermeer waar hij heel wat strikes op zijn naam heeft geschreven.

Wat doet Bart precies?

Bart werkt sinds 1 september bij Evi als vermogenscoach. Hij houdt ervan om mensen te helpen en vindt het bijzonder om te kunnen bijdragen aan de financiële toekomst van zijn relaties. “De belangrijkste vraag van mijn klanten is doorgaans wat ze met hun spaargeld moeten doen. Ze hebben een mooi vermogen aan de zijlijn staan en willen daar genoeg van overhouden voor bijvoorbeeld hun pensioen en daarnaast wellicht ook een deel schenken aan hun kinderen. Samen bekijken we de financiële situatie en ik schets dan de mogelijkheden die Evi kan bieden. Elk gesprek is anders omdat iedereen anders in het leven staat of in een andere levensfase zit. Dat maakt het extra uitdagend. Als ik de klant heb geholpen met de keuze voor een passende portefeuille, heb ik echt het gevoel dat ik bijdraag aan hun toekomst. Dat geeft voldoening.”.

Persoonlijk en online

“We bieden onze Evi-klanten een hybride dienstverlening. Ze kunnen online alles zelf regelen en we geven tools om dit goed te doen. Daarnaast zijn we ook altijd dichtbij en persoonlijk bereikbaar als klanten dat willen. Dat onderscheidt Evi van anderen. We werken met een team van specialisten, dus niet met een call center. Als een klant specifiek mij wil spreken, dan kan dat. En we zetten zeker geen timer als we in gesprek zijn. We nemen de tijd. En ik merk dat klanten dat enorm waarderen.”.

Actief beheer

“Bij Evi stippelen we de beleggingsstrategie zorgvuldig uit en we kijken altijd naar de lange termijn. We bekijken bij Evi bijvoorbeeld naar een goede instapstrategie en vanzelfsprekend houden wij als vermogensbeheerder alles goed in de gaten. Omdat we heel alert zijn, passen we aan wanneer dat nodig is. En zeker in de huidige situatie met de hoge beurskoersen wereldwijd gaan wij graag het gesprek aan met onze klanten en leggen we bijvoorbeeld uit waarom we nu geen reden zien om onze strategie te wijzigen.”.

Tip voor klanten

“Bekijk op tijd welke mogelijkheden er zijn voor de overdracht van uw vermogen naar de volgende generatie.”

18.119.133.228