- Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
Telefonisch
Evi van Lanschot is op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer (020) 354 45 45. Onze collega’s helpen u graag verder.
Per post
Wijzig uw adresgegevens met het formulier Adreswijziging. Indien de rekening op twee namen staat zult u beiden moeten tekenen voor de wijziging.
U stuurt het formulier per post naar het volgende adres:
Evi
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR ’s-Hertogenbosch
- Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?
Wijzig uw e-mailadres via Mijn Evi, op de pagina ‘Mijn gegevens’.
- Hoe pas ik mijn wachtwoord aan?
Pas uw wachtwoord aan via Mijn Evi, op de pagina ‘Mijn gegevens’.
Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan. Vul uw Evi-rekeningnummer in en klik op bevestigen. Vervolgens ontvangt u binnen enkele minuten een nieuw wachtwoord per e-mail.
- Kan ik meer tegenrekeningen opgeven?
Nee. U kunt maar één tegenrekening opgeven.
Alle overschrijvingen lopen via deze rekening. De tenaamstelling van uw tegenrekening moet hetzelfde zijn als de tenaamstelling van uw Evi-rekening. Vraagt u een zakelijke Evi-rekening aan? Dan moet de tegenrekening ook op naam staan van uw onderneming.
- Kan ik beleggingsfondsen overboeken van en naar mijn Evi beleggingsrekening?
Nee, u kunt geen beleggingsfondsen overboeken van en naar uw Evi-rekening. U kunt wel de beleggingen verkopen en het vermogen overboeken naar uw Evi-rekening. Wij verzorgen vervolgens de aankoop van uw beleggingen.
- Kan ik tussentijds mijn risicoprofiel aanpassen?
Ja. U kunt bij de Evi producten altijd het risicoprofiel aanpassen, behalve bij Evi Pensioen. Bij Evi Pensioen belegt u namelijk volgens het 'Life Cycle principe' en waardoor u uw risicoprofiel niet kunt aanpassen.
Het risicoprofiel kunt u gemakkelijk aanpassen via Mijn Evi. Log in en kies in het menu voor ‘Opdrachten’ en vervolgens ‘Profiel wijzigen’.
Meer informatie over wijzigen van uw risicoprofiel voor een specifiek Evi product? Kijk bij de veelgestelde vragen over het product.
- Kan ik een rekeninghouder toevoegen of wijzigen?
Nee, u kunt geen rekeninghouder toevoegen of wijzigen nadat de rekening is geactiveerd.
- Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?
Telefonisch
Evi van Lanschot is op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur via telefoonnummer (020) 354 45 45. Onze collega’s helpen u graag verder.
Per post
Wijzig uw tegenrekening met het formulier Wijzigen Tegenrekening. Indien de rekening op twee namen staat zult u beiden moeten tekenen voor de wijziging.
Om de wijziging door te voeren hebben we ook een kopie van uw legitimatiebewijs nodig, deze kunt u als bijlage meesturen.
U stuurt het formulier per post naar het volgende adres:
Evi
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR ’s-Hertogenbosch
- Hoe kan ik mijn Evi rekening opheffen?
Voordat uw Evi-rekening opgeheven kan worden, moet het saldo van het beleggingsgedeelte en spaargedeelte van de Evi-rekening € 0,- zijn. Verkoop daarom eerst de portefeuille en boek ook zelf het eventuele spaarsaldo over naar uw tegenrekening.
Wilt u nog een jaaropgave ontvangen over het jaar waarin de rekening wordt opgeheven?
Heeft u nog een jaaropgave nodig voor de belastingaangifte van het huidige jaar? Dan kunt u in het verzoek aangeven om de rekening te laten sluiten per 1 mei van het volgende kalenderjaar. Dan kunt u namelijk begin volgend jaar het jaaroverzicht downloaden.
Stuur ons een e-mail
Het opheffen van uw rekening gaat per e-mail. Stuur uw e-mailbericht naar info@evivanlanschot.nl met een verzoek tot het opheffen van uw Evi-rekening. Hierna krijgt u altijd een bevestiging vanuit Evi van Lanschot.
Vermeld in uw e-mail de volgende gegevens:
- Evi-rekeningnummer;
- Tenaamstelling rekening;
- NAW-gegevens;
- Eventueel: het verzoek om de rekening pas in het nieuwe jaar te sluiten i.v.m. het beschikbaar stellen van het jaaroverzicht.
- Hoe meld ik het overlijden van een klant van Evi?
Wanneer een van onze rekeninghouders is komen te overlijden verzoeken wij u ons dat zo spoedig mogelijk te melden. U mag de melding per e-mail doen toekomen via info@evivanlanschot.nl. Naast de overlijdensdatum en het Evi rekeningnummer ontvangen wij graag de contactgegevens van de persoon die wij mogen benaderen met betrekking tot de afwikkeling van de erven. Deze bestaan uit een naam, telefoonnummer en de relatie tot de overledene.
Na het ontvangen van uw mail zullen wij contact met u opnemen voor verdere afwikkeling.