- Inloggen op de Evi App lukt niet, wat nu?
Als u problemen heeft met inloggen in de app, kan dit meerdere redenen hebben.
Ik log voor de eerste keer in
Als u de app voor het eerst gaat gebruiken, logt u in met uw Evi-rekeningnummer en uw Mijn Evi-wachtwoord in. Vervolgens krijgt u via een sms een verificatiecode toegestuurd, die u in de app invoert. Daarna kiest u een vijfcijferige pincode waarmee u voortaan kunt inloggen. Komt de sms met verificatiecode niet binnen, of wordt de code niet geaccepteerd? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Ik ben al eerder ingelogd
Een aantal redenen en oplossingen kunnen zijn:
- Controleer in de Apple App Store of Android Play Store of u de app kunt updaten naar de laatste versie.
- Bent u uw pincode vergeten of heeft u het vaker dan 3 keer geprobeerd? Dan moet u uw pincode resetten met uw Evi-rekeningnummer en uw Mijn Evi-wachtwoord.
- Heeft u het wachtwoord van Mijn Evi veranderd? Dan moet u de app opnieuw registreren.
- Het kan zijn dat u de verplichte jaarlijkse profielcheck moet doen, waarbij u controleert of uw beleggingsdoelen zijn veranderd. Deze check kan alleen via de website. Log op een computer in via Mijn Evi en controleer uw risicoprofiel en uw beleggingsdoelstellingen. Na deze check kunt u de app weer gebruiken.
Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
- De sms met authenticatiecode of verificatiecode komt niet binnen, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op als de sms met authenticatiecode of verificatiecode niet bij u binnenkomt. Ons team helpt u verder. Bekijk onze contactmogelijkheden.
- De verificatiecode wordt niet geaccepteerd, wat moet ik doen?
Vult u bij het registeren van de Evi app de verificatiecode in en wordt deze niet geaccepteerd? Neem dan contact met ons op. Ons team helpt u verder. Bekijk de contactmogelijkheden.
- Ik krijg in de Evi App de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn risicoprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?
Eén keer in de 5 jaar bent u verplicht om opnieuw de vragenlijst te doorlopen. Zo kunnen wij u opnieuw een risicoprofiel adviseren. U bepaalt zelf of u dit advies opvolgt of alsnog een andere keuze maakt.
- Hoe verander ik mijn pincode van de Evi App?
U kunt in het menu van de app onder Instellingen uw pincode aanpassen.
- Hoeveel Evi-rekeningen kan ik koppelen aan de Evi App?
U kan eenvoudig meerdere Evi rekeningen koppelen aan de Evi App. Zo heeft u met één app toegang tot al uw Evi rekening(en). Het werkt als volgt:
Bent u nog niet ingelogd?
Wanneer u de Evi app opent, kunt u meerdere rekeningen koppelen door linksboven te klikken op 'Mijn Rekeningen' en daarna te kiezen voor 'Nieuwe rekening toevoegen'. Dit proces kunt u voor al uw rekeningen herhalen.
Bent u wel al ingelogd?
Dan kan u dit proces eenvoudig doorlopen door rechtsonder in de app te klikken op 'Meer'. Selecteer vervolgens de optie 'Rekening toevoegen' en volg de stappen.
- De Evi App voor tablet werkt niet (goed), wat moet ik doen?
Download op uw tablet onze nieuwste Evi App, die beschikbaar is voor mobiel én tablet.
Onze tablet apps gaan vervallen. Ze worden daarom ook niet meer geüpdatet en kunnen daardoor niet (goed) meer werken.
- Hoe registreer ik de Evi App op mijn telefoon?
Bent u net klant geworden en wilt de app installeren? Let op dat u dan het wachtwoord van uw Mijn Evi-account al heeft aangepast. Doet u dit namelijk nadat u de app heeft geïnstalleerd, dan moet u de app opnieuw registeren.
Registreer de app zo
Stap 1 - Download de app op uw telefoon.
Stap 2 - Open de app en vul uw Evi-rekeningnummer en Mijn Evi-wachtwoord in.
Stap 3 – U krijgt via een sms een verificatiecode toegestuurd. Voer deze code in de app in.
Stap 4 – Kies een vijfcijferige pincode waarmee u voortaan kunt inloggen.
De installatie in afgerond. U kunt vanaf nu de Evi App gebruiken.
- Waar kan ik de Evi App downloaden?
De Evi App is geschikt voor mobiel én tablet, en is beschikbaar voor Android en iOS.
Download de app hier:
- Waarom vraagt de Evi App om toegang tot het adresboek en bestanden?
Om de Evi App goed te laten werken, heeft Evi toegang nodig tot enkele gegevens in uw telefoon of tablet. Toegang tot het adresboek is nodig om rechtstreeks vanuit de Evi App te kunnen bellen met Evi. Daarnaast is toegang nodig tot mediabestanden in verband met bestanden in uw archief. Om deze bestanden te kunnen openen, moet er een PDF-viewer geopend worden. Evi houdt rekening met uw privacy. Bekijk ons privacystatement.