Service & Contact
Hoe kunnen we je helpen?
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen. Je kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact met ons op.
Evi Self Select en Evi ONE
- Hoe stort ik geld op mijn Evi Self Select of Evi One rekening?
- Hoe stort ik geld op het spaargedeelte van mijn Evi Self Select of ONE rekening?
- Waarom kan ik niet 100% herbeleggen als ik alle stukken uit een fonds verkoop?
- Hoe stel ik mijn fondsverdeling in voor Evi Self Select en Evi ONE?
- Kan ik meerdere Evi ONE-varianten aanhouden op één rekening?
- Wanneer heb ik recht op dividend?
- Wat kost Evi ONE en Evi Self Select?
- Waar kan ik de sluitingsdagen van Robecofondsen vinden?
- Waar kan ik de data vinden waarop dividenden worden uitgekeerd?
- Waar kan ik de geplande data voor de maandelijkse incasso vinden?
- Hoe kan ik een zakelijk vertegenwoordiger toevoegen?
- Hoe kan ik een vertegenwoordiger toevoegen?
- Ik beleg in Robecofondsen en wil hier graag meer informatie over, waar kan ik dit vinden?
Contact met Evi
Bel ons
Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971 (vanuit het buitenland +31(0)88 553 14 98)
Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl